HTML

Tom Kaulitz and Emo.Eszti

Friss topikok

Linkblog

Archívum

:::1.rész:::Ütközés

2008.01.26. 12:50 Emo.Eszti

-most meg mit csinálsz az ereidet vágod????-Krisz aki a tesóm vele a nap 24 órájában veszekedünk

-bal.fasz, mit kell mindig engem basztatnod akadj már le rólam-én majd elindultam a suliba ahol mindenki csak egy emonak lát akinek nincs jobb dolga csak egész nap sírni

-jéé megjött a kis plázabitch-egy csaj aki utál engem név szerint Enikő

-nem kérdeztem h hány fogod van úgyh pofád befogod-én majd beleraktam a fülembe a fülhallgatót és természetesen a th-t hallgattam

-jó reggelt-tancsi

-jó a fenéket jó a reggel vmi mást is kitalálhatnál már úgy unom ez a szöveget-én halkan h ne hallja meg a tancsi

-na Fruzsi akk hova szeretnél menni tovább suliba ma volt az utolsó nap-tancsi akit a pokolba kívántam

-a pozsonyi xxyxy suli tökéletesen megfelel-én majd aláírtam a jelentkezési ívet

-igen oda azt hiszem gond nélkül felvesznek-tancsi majd

-de hinni csak a templomban kell és ha jól tudom maga nem vallásos ember-én majd leültem a helyemre,a tancsi majd megszakadt a nevetésben mondjuk nem tudom mi ezen olyan vicces biztos vmi baj van a fejével.pfff szánalmas

-hadd már abban fáj tőled a fejem te atya esse 100-as-én magamban de ez a hülye még mindig nevet

-na akk mára ennyi-tancsi majd hazamentem és  gondolom a többbiek is

-cia anya  megjöttem-én majd bementem a konyhába ahol anya volt

-igen kincsem hallom na mi volt  a suliba -anya majd ettem vmi kaját

-semmi extra felvettek a pozsony suliba -én kaja közben

-hisz ez csodás-anya majd megölelt

Ez az egy hónap hamar eltelt és lassan közeledett az új suli napja amit már nagyon vártam.Első nap a suliba 2x annyi időt töltöttem a tükör előtt, Krisz már sarat gyúrt de ez most nem érdekelt.A tükörben egy szőke,165cm magas csajó kacsintott rám vissza.MAjd elindultam az új suliba anya vitt mert non messze volt de máskor majd Krisz visz mert ő meg megy dolgozni.
bementem a suliba mindig az első nap csak ismerkedés bemutatkoztunk egymásnak és egy csajjal nagyon jóba is lettem.

-na asszem nekem erre kell mennem-én majd jpbbra mutattam

-ok,menj csak majd óra után talizunk vhol-Zsófi  akit nagyon megkedveltem

Én nagyba bele voltam merülve  az útmatói könyvbe és majd pafffff

-ó nagyon sajnálom nem akartam jól vagy???-én

-persze semmi bajam te is jól vagy???.........



De h kibe ütköztem azt holnap.vélemenyeket ide vagy a mailomra emogirlfruzsi@citromail.hu!!!aki benne akar lenni a sztoryba az írjon egy mailt és bele írom.na addigis puszika!!!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emogirl-fruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr89312243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andykababy 2008.01.31. 16:23:40

tök joh csak igy tovább. dobtam egy mailt:)
Tsók

Emo.Eszti 2008.01.31. 16:53:31

KÖSIKE IGEN MÁR VIXA ÍRTAM.PUSZI!!!xD

Zyt@ 2008.01.31. 17:46:00

nekem is teccik,grat.,már várom a kövi részt

Andykababy 2008.01.31. 17:48:05

miko lex kövi:)) várom

Zyt@ 2008.01.31. 18:01:06

bocsy h külön írtam ezeket,csak elfelejtettem leírni...és én is küldtem egy mailt, pussy :)
süti beállítások módosítása