HTML

Tom Kaulitz and Emo.Eszti

Friss topikok

Linkblog

Archívum

:::2.rész:::Találkozás

2008.01.27. 10:57 Emo.Eszti

-persze semmi bajom te is jól vagy???-majd megláttam kinek mentem és ott allt melletem Andreas

-köcc én is jól wok de te h kerülsz ide???-én

-ide járok suliba, hogy hívvnak???-Andreas

-Nagy Eszter Fruzsina wok-én még nagy meglepődésemben

-akk h hívjalak Eszti vagy Fruzsi??-Andreas

-ahogy akarsz am mindenki csak Fruzsinak hív-én

-akk szia Fruzsi majd még remélem talizunk-Andreas majd emlent mert órája volt

MAjd én is elmentem az órára ami nagyon teccet.Mikor vége lett megkerestem Zsófit és elmondtam neki mindent.

-nemá ez komoly???-Zsófi hisz ő is meglepődött

-igen,igen én is alig hiszem el-én izgatottam

-és képzeld itt tanul úgyh bizti fogunk még vele talizni-én és még beszélgettünk majd elindultunk hazafelé

-szia na milyen volt a suli????-anyu izgatottan

-húú nagyon jó örülök h ide iratkoztam be-én majd felmentem a szobámba és megtanultam,majd elővettem laptopom és bekapcsoltam a msn-t.Keresgéltem a netem egyszercsak

egoboy üzenete:
-szia Fruzsina

emogirl üzenete:
-szia.Ismerjük egymást??

egoboy üzente:
-mát taliztunk ma a suliba és eléggé furcsa talizásunk volt

emogirl üzenete:
-Andreas te vagy az???

egoboy üzenete:
-talált süllyedt:)

emogirl üzenete:
-honnan tudtam a címem?????

egoboy üzenete::
-én mindig mindent tudok.na jó én ám nem érek rá csak azt szeretném kérdezni h mikor talizunk vaygis 5kor neked jó???

emogirl üzenete:
a kis ego.hát ha akarod akk talizhatunk 5kor jó és hol???

Majd még beszélgettünk majd elmentem készülődni.Felvettem egy miniszoknyát fekete toppal smink és kész is wok.MAjd elindultam  a park felé ahol már Andreas várt rám.

De h mi volt és mit csináltunk azt a kövi részből.vélemányket ide vagy a mailomra várom,emogirlfruzsi@citromail.hu!!!!na puszi!!!xD

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emogirl-fruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr30313325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.02.01. 14:32:56

ügyi vagy, nekem teccik, várom a kövi részt :), pussy

Sarahbaby 2008.02.01. 17:01:48

tök szupiiiii, ügyi vagy csak igy tovább
süti beállítások módosítása